Μαχόμενος ελεύθερος επαγγελματίας Αρχιτέκτονας μηχανικός για πάνω από 30 χρόνια στα Νότια προάστια και ταυτόχρονα παρών από τα φοιτητικά του χρόνια στα πολιτικά, συνδικαλιστικά των μηχανικών, οικολογικά και λοιπά κινήματα πολιτών (υπεράσπιση του χώρου του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού, παραλιακού μετώπου, Υμηττού κ.λ.π.).
Με 14χρονη παρουσία ως αιρετός στο Δήμο της Γλυφάδας (3 συνεχόμενες πλήρεις θητείες Δημοτικός σύμβουλος ως Υποψήφιος Δήμαρχος αριστερών παρατάξεων που στήριξε ο ΣΥΡΙΖΑ και
εκπρόσωπος στην ΠΕΔΑ), βρίσκεται δε σε διαρκή σύνδεση με τα μεγάλα και εκκρεμή προβλήματα συνολικά των Νότιας Αθήνας.
Γνωρίζει πολύ καλά τα προβλήματα στο συγκοινωνιακό δίκτυο του Λεκανοπεδίου της Αττικής λόγω της θητείας του για 3,5 χρόνια ως πρόεδρος του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας (ΟΑΣΑ) όπου κατάφεραν στις δύσκολες μνημονιακές συνθήκες να ανατάξουν την άσχημη κατάσταση στην οποία τις είχαν οδηγήσει οι μνημονιακές κυβερνήσεις.
Είχαν δρομολογήσει σημαντικά προγράμματα βελτιώσεων και ανανέωσης του στόλου των αστικών λεωφορείων σε συνεργασία και με τη διοίκηση της Δύναμης Ζωής και τη Ρένα Δούρου, τα οποία πάγωσε η διοίκηση Πατούλη.
Έχουν λοιπόν τη γνώση και το σχέδιο για ουσιαστικές παρεμβάσεις της Περιφέρειας στο συγκοινωνιακό πρόβλημα της Αττικής που αποτελεί τον καθημερινό βραχνά των κατοίκων της.
Και σε αυτή τη μάχη συστρατεύεται στο πλευρό του Γιώργου Ιωακειμίδη με όλες του τις δυνάμεις, με γνώση και πλούσια εμπειρία και κύρια με νου και καρδιά που χτυπά πάντα αριστερά.